femei susțin inițiativa Dove

Arată-ne mai multe românce ca noi

70% dintre femei nu se simt încă reprezentate în imaginile pe care le văd zi de zi.

Ceea ce vedem în media ne influențează mai mult decât realizăm și ne impune standarde de frumusețe nerealiste. Alături de tine, #ShowUs își propune să schimbe aceste stereotipuri de frumusețe care afectează sănătatea, relațiile și oportunitățile femeilor și ale tinerilor.

Apasă butonul de mai sus și alătură-te femeilor din România care transmit un mesaj puternic celor din media și adverting: Și eu vreau să văd mai multe femei ca mine în media! Vocea noastră este mai puternică împreună!

Voturile înregistrate în campania #ShowUs vor ajunge către reprezentanții media, ai industriilor creative și către creatorii de conținut din România pentru a-i convinge să arate mai multe femei ca noi în reviste, în panouri publicitare, în conținutul creat online și în orice proiect care portretizează femeile.

Dacă și tu vrei să schimbi stereotipurile de frumusețe și îți dorești să vezi în media mai multe femei ca tine, femei care se simt minunat în pielea lor, femei cu siluete potrivite pentru orice costum de baie, femei care dansează și după 70 de ani, alătură-te inițiativei Dove în România.


Inițiativa #ShowUs

La nivel global, 70% dintre femei nu se simt încă reprezentate în mass-media și publicitate. Prin urmare, Dove alături de Getty Images, Girlgaze și femei din întreaga lume demarează o acțiune în cadrul campaniei #ShowUs pentru a crea prima bancă de imagini accesibilă publicului, cu scopul de a schimba stereotipurile de frumusețe globale. Cu peste 5.000 de imagini ilustrând femei fotografiate de femei, putem oferi o viziune mai cuprinzătoare asupra frumuseții, la care să apeleze toate rețelele de mass-media și publicitate.


Galeria foto #ShowUs

Inițiativa #ShowUs schimbă modul în care mass-media și publicitatea portretizează femeile

  • 100% creată de femei din 38 de țări, aflate atât în fața cât și în spatele camerei foto

  • Diversitate autentică, rareori întâlnită în mass-media și publicitate

  • Descrieri realiste, neregizate

  • Fără distorsiune digitală, pentru a ilustra frumusețea autentică

  • Frumusețe autodefinită, fiecare femeie putând decide cum își dorește să fie văzută